CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 24, 2011

Harimau Yang Mengaum!!!

Okeyh..lately aku terkejut dgn perubahan drastik kat diri aku sendiri yg semakin menceburkan minat dln sukan bola sepak...
Aku pon terkejut!!!siyes! Dulu mati2 aku x minat  sukan bola sepak kot!
Mati hidup balik toksah dok pakse la aku layan bola..xde maunye aku..hahaha
Tapi skang da lain..dgn kebangkitan pasukan skuad kebngsaan Harimau Malaya or Harimau Muda, tanpa disuruh suruh aku dah tercogok dpn tv menantikn setiap perlawanan yg berlangsung..
Seriously..aku tibe2 jd minat kat sukan bola sepak nih..hehehe...siap berebut tv ngn ank sedare aku lg...ade ke patut tgh aku syok lyn game dorang nk tukor channel katun plak?Memey x dpt lerrrr...hahahhaa
Walau ape pon..masih blom terlambat utk aku ucapkan tahniah dan syabas dkat pasukan Harimau Muda yg dah berjaya bawak blik emas dr Sukan Sea...(pdn muka Indon, berlagak sgt! :p) 
Walaupon kalah ngn Syria tp xpe..byk lg game yg bakal kita saksikan...tggu aksi2 Harimau ni menentang Bahrain pd 27 November nnt...Goooo Harimau Goooo!!!

notakaki : Ok..Syahrul Azwari sgt cute..heheh :D

0 comments:

Post a Comment